W dniu 29.09.2016 uczniowie klas IV -VI wzięli udział w wycieczce edukacyjno - rekreacyjnej do Lublina. Pierwsza częć wyprawy poświęcona była zwiedzaniu najstarszych zakątków Lublina szlakiem lubelskich legend.

alt alt

Rozpoczęliśmy od Bramy Krakowskiej, odwiedziliśmy Centrum Informacji Turystycznej

i wsłuchiwaliśmy się w opowieści pani przewodnik.

alt  alt

Dowiedzieliśmy się co jest FARA a z Placu po Farze podziwialiśmy piękny widok na Zamek Lubelski.

ialt alt

Wdrapaliśmy się na Wieżę Trynirarską i podziawialiśmy panoramę Lublina.

Lublin z wyskości jest naprawdę piękny.

alt alt

Wielu ciekawostek dowiedzieliśmy się w trakcie krótkiej wizyty w muzeum interaktywnym: Piwnica pod Fortuną.

alt  alt

Nie mogliśmy pominąć dziedzińca Zamku Lubelskiego, gdzie podsumowaliśmy i uporządkowaliśmy świeżo zdobyte wiadomości. Następnie udaliśmy się na pyszny obiad do jednej z lokalnych restauracji. Jedzonko było wyśmienite.

Druga część naszej wyprawy to rozrywka. Była to forma obchodów Dnia Chłopaka. Większość z uczestników wycieczki po raz pierwszy miała okazję wziąć udział w pojedynkach na lasery czyli tzw. laserowym paintball'u. Emocji nie brakowało a wykupienie kolejnych rund prawie przez wszystkich uczestmików wyprawy świadczy o tym, że zabawa był wyśmienita. Wszyscy wychodzili z rumieńcami na twarzy.